FAQ

Jouw gekozen artikel is uitverkocht?

Als je gekozen artikel aangeeft dat de voorraad laag is of uitverkocht, dan mag je het toch in je winkelmandje steken. Hierna kunnen zich 2 situaties voordoen:

  • Als je artikel binnen redelijke termijn terug op voorraad komt, geef ik je een seintje hiervan. Je bestelling wordt dan pas verzonden als die compleet is om onnodige verzendkosten te vermijden.
  • Als je artikel, door omstandigheden, pas op op een later tijdstip opnieuw op voorraad is neem ik contact met je op. Je hebt dan de keuze om je bestelling te laten versturen zonder het manco artikel - met terugbetaling hiervan natuurlijk. Ofwel kies je alsnog om je bestelling pas te versturen als die compleet is.

Indien je graag een seintje bij herbevoorrading van je gekozen artikel ontvangt, stuur me een mail op info@jcsnation.be. I'll be happy to inform you!

Ik probeer om de voorraad zo correct mogelijk weer te geven in de webshop. Soms kan een artikel even niet meer in voorraad staan, alhoewel die onderweg is naar onze JCSnation shop. Behind the scenes doe ik mijn best om al die goodies zo vlug mogelijk in de shop te steken. Dank voor jullie begrip!

Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?

Ja natuurlijk! 

Woon of ben je in de buurt, dan kan je opteren om jouw bestelling af te halen. De bestelling dient wel reeds betaald te zijn. Vink bij het plaatsen van je bestelling de optie afhaling aan. Indien gewenst kun je in de opmerkingen noteren welke tijdstippen voor jou best of helemaal niet schikken.

Ik neem met jou contact op om plaats en uur af te spreken.

Adres en gegevens van de shop kun je hier terugvinden.

 

Wanneer wordt jouw pakje geleverd?

  • Een pakket met bestemming België wordt in principe door Bpost geleverd de werkdag na de verzending, nl. dag+1
    Optioneel kunt u kiezen voor zaterdaglevering voor de kost van € 2,20.
  • Een pakket met bestemming Nederland wordt in principe door Bpost geleverd 2 werkdagen na de verzending, nl. dag+2
  • Een pakket met bestemming Frankrijk wordt in principe door Bpost geleverd 2 à 3 werkdagen na de verzending, nl. dag+2/3

Opgelet, tijdens het jaarlijks verlof worden geen pakjes verzonden!

Je wenst aan je bestelling nog iets toe te voegen?

Je hebt al een bestelling geplaatst en betaald maar je wenst er nog iets aan toe te voegen?
Dan doe je dit best als volgt:
Je plaatst zelf een nieuwe bestelling maar je vinkt meteen de optie afhaling aan. Bij opmerkingen noteer je dat dit samen met je vorige bestelling (bestelnummer van vorige bestelling invullen) verstuurd mag worden. Op die manier betaal je geen dubbele verzendkosten en zie ik dat er twee bestellingen samen verstuurd moeten worden. 

Let wel, dit kan enkel wanneer uw andere bestelling nog niet verstuurd werd. In het ander geval neem ik contact met je op.

Hoeveel betaal ik om mijn bestelling te versturen?

Bestellingen vanaf 100 euro worden gratis verstuurd binnen de België, voor Nederland en Frankrijk is dat vanaf 150 euro. 

De transportkosten zijn afhankelijk van het gewicht van je pakje. Zie tarieven.

Ik verstuur alles in een envelop en pakjes met Bpost (BE), bPack International (NL + EU). Wanneer er niemand thuis is als het pakje wordt geleverd, kun je het pakje in uw lokale postkantoor afhalen of een tweede aanbieding vragen. Op Bpost kunt u een account aanmaken om uw voorkeuren blijvend kenbaar te maken.

Kadobons worden verstuurd in een enveloppe, wat € 1,95 kost aan verzending.

Je wilt een kadobon schenken | Make someone happy 😍

Je wilt iemand anders blij maken met een kadobon zodat anderen ook kunnen genieten van deze goodies? Super!
Dan wil ik graag weten of je deze kadobon graag zelf overhandigt of ik deze meteen toestuur naar de gelukkige.

Je geeft zelf de kadobon persoonlijk af aan? Dan stop je de kadobon (kies het juiste bedrag!) in je winkelmandje, eventueel samen met je andere gekozen producten. We stoppen de kadobon in een mooie enveloppe en versturen die, in één verzending met je andere goodies, naar je opgegeven adres. Je ontvangt thuis de kadobon en je vult zelf de boodschap in. De verzendkosten worden bepaald aan de hand van de totale bestelwaarde.

Ik stuur de kadobon naar de gelukkige? Dan maak je een aparte bestelling voor de kadobon (kies het juiste bedrag!). Bij afhandeling van deze kadobon-bestelling, noteer je in de opmerking het adres dat ik mag noteren op de enveloppe. Met plezier noteren we je persoonlijke boodschap op het kaartje als je dit ook in de opmerking typt. De verzendkosten voor het opsturen van de kadobon bedragen € 1,95. Deze worden bijgeteld bij het afrekenen van de kadobon-bestelling.

Mocht er je iets nog niet duidelijk zijn of je hebt andere vragen hieromtrent. Aarzel niet om me te contacteren!

Je wil een factuur van je bestelling?

📝No problemo --> zo geregeld 🙂 


Tijdens je bestelling -in STAP 1- plaats je in de opmerkingen de facturatiegegevens + correct mailadres.

Per mail krijg je dan een factuur toegestuurd.

Heb je nog vragen of opmerkingen, contacteer me gerust!

Nog iets niet duidelijk?
Contacteer ons. Get in touch.